hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت دهم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت 10

دانلود قسمت دهم سریال قورباغه | دانلود سریال قورباغه قسمت 10

قسمت 10 سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی  دوشنبه4 اسفند 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود است.

خلاصه داستان سریال قورباغه

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

اسامی بازیگران سریال قورباغه
سحر دولتشاهی , صابر ابر , نوید محمدزاده , هومن سیدی , آناهیتا افشار , مهران غفوریان , نوید پورفرج , محمدامین شعرباف , احسان منصوری , نیما مظاهری , سعید حاج علی , سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی
 خلاصه  قسمت 9 سریال قورباغه
در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «هر چیز پیش پا افتاده‌ای ساده نیست. همون‌طور که اولین مسیر بهترین راهت نیست؛ اما تازه‌ترین راهه.»
 
رامین که از کاشتن تخم شک و وسوسه در دل نوری خیالش راحت است، راهش را به سمت بیرون از خانه نوری پیش می‌گیرد. او مطمئن است که نوری دوباره سراغش خواهد آمد. درست مثل گربه گرسنه‌ای که بوی تکه‌ای گوشت به مشامش خورده باشد. این اتفاق خیلی زود رخ می‌دهد. رامین قبل از این‌که به بیرون از خانه پا بگذارد، دوباره فراخوانده می‌شود.
 
رامین با حرف‌هایش نوری را به همه بدگمان می‌کند و بیشتر از همه به سروش. او نوری را مجاب می‌کند تا سروش را امتحان کند. امتحانی که سروش در آن شکست خواهد خورد، چه با اشتباهات سهوی خودش و چه با دسیسه رامین.
رامین به هیچ‌کس وفادار نیست و می‌تواند و می‌خواهد همه را به جان هم بیندازد. حرف‌هایی که با نوری می‌زند، عینا به سروش گزارش می‌کند و حرف‌های سروش را به نوری می‌گوید. با اضافه شدن فرانک به این بازی شلوغ باز هم رامین جا نمی‌زند و در لحظه به فرانک، به نوری و به سروش دروغ می‌گوید.

1- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 10با کیفیت 480

2-لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 10 با کیفیت 720

3- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت10با کیفیت 1080

4- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت10با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود سریال قورباغه قسمت 10 با همه کیفیت ها

 تیزر سریال سریال قورباغه قسمت 10



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد